fbpx

Egyéni vállalkozóként, kisvállalkozóként nagy kihívást jelent minden egyes olyan terület elsajátítása, amely segít abban, hogy hatékonyabb legyél. Írtunk a vállalkozás indítás témakörében is egy hasznos cikket, most pedig szeretnénk Neked pár tippet adni, ami azonnali javulást hozhat hirdetési eredményeidben. Céges oldal tulajdonosként biztosan sokszor eléd tárult már a Facebook hirdetés beállításainak problémája. Hogyan indítsd, melyik hirdetés típust válaszd, rengeteg lehetőség, és amikor minden kész van; vajon jól állítottál be mindent?

Hogyan legyél hatékonyabb?

A Facebook hirdetés kezelőfelülete egy igen bonyolult rendszer, millió féle beállítási lehetőséggel tudod finomhangolni kommunikációdat a felületen keresztül. Sok esetben saját tapasztalat nélkül kevés az olvasott tudás hozzá. Mivel kisvállalkozóként kiemelten fontos minden egyes forint megfelelő elköltése, elengedhetetlen a tökéletesen optimalizált Facebook hirdetés indítása. Most 3 gyakorlati tippet adunk, amivel azonnal jobb eredményeket érhetsz el a kampányaid során.

 

1. Ne használd a Poszt kiemelés gombot!

A Facebook nagyon kedvesen felajánlja minden egyes alkalommal amikor kiteszel egy új bejegyzést, hogy hirdess mindössze egyetlen kattintással. A képen megmutatjuk, hogy erre 4 helyen is felhívja a figyelmedet. Szuper gyors megoldás, de mivel nincs megfelelően személyre szabva, nem hatékony, így drága.

Kezdőként, érdemes kipróbálni ezt a funkciót Facebook hirdetés kapcsán és létrehozni kiemeléssel azt, de utána fontos a Hirdetéskezelőben továbbfinomítani.

Facebook hirdetés kiemelés

2. Nem és életkori célzás

Számos tényezőtől függ, hogy hogyan teljesít egy Facebook hirdetés. A legtöbb tényezőt ki lehet kutatni a rendszerből, de elég időigényes. Ennek ellenére érdemes foglalkozni vele, hogy ne költsünk feleslegesen olyan célcsoportokra pénzt, ami nem releváns számunkra.
Az egyik alap demográfiai adat a nem és életkor, amelyet a Facebook oldaladon könnyen meg tudsz nézni.

  1. Kattints az oldaladra majd az Elemzések fülre.
  2. Itt válaszd a Személyek menüt a bal oldali sávon.
  3. Ezen a felületen láthatod, hogy kik kedvelik az oldaladat, amely már jó kiindulás lehet a hirdetés beállításhoz. Ebben az esetben csak 25-54 éves nőkre céloznám a Facebook hirdetést.
Facebook hirdetés elemzések
Facebook hirdetés elemzések2
Facebook hirdetés elemzések3

3. Használj minél több érdeklődési kört!

A Facebook hirdetés beállítása során el fogsz érkezni egy olyan mezőhöz, aminek “Részletes célzás” a neve. Itt szemgmentálhatod a célcsoportodat érdeklődési körük alapján. Ezt a Facebook a felhasználók kedvelései és viselkedései alapján határozza meg, kit melyik kategóriába sorol be.

Ha célzottan például csak szemüvegek iránt érdeklődőkre szeretnéd célozni kommunikációdat, akkor az érdeklődési körnél adj meg minden szemüveghez kapcsolódó magyar és angol szót. Legyen minél több ide tartozó „kulcsszó” kiválasztva, de semmiképpen ne csak egy.
A következő mezőben kizárhatsz felhasználókat a Facebook hirdetés megjelenítési köréből, vagyis, ha van olyan témakör az adott témában, ami számodra nem releváns, érdemes kizárni, hogy feleslegesen oda se “lőjjön” a Facebook.

Facebook hirdetés érdeklődés

Ezzel a három egyszerű tippel garantáltan olcsóbb és természetesen hatékonyabb lesz a Facebook hirdetés. Próbáld ki és oszd meg velünk eredményeid.

Ha a felkeltettük az érdeklődésed és szeretnél még sok-sok hasonló tippet, sőt tudást kapni Facebook hirdetés kezelésének témakörében, akkor találkozunk a workshopon! Részletek a lenti ablakban és a Facebook eventünkben

Kövess minket Facebookon is!

Indíts hatékony hirdetést a Facebookon! Tréning 10 lépésben!

 NYÍLT TRÉNING

Ha vállalkozásod social felületeit és hirdetéseit magadnak kezeled, de az eredményekkel nem vagy elégedett, fejlődj a képzésünkön!
Kinek ajánljuk? Egyéni vállalkozóknak, anyavállalkozóknak, a KKV szektor azon szereplőinek.

2019.03.01. péntek 9:00-11:00
UrbanFood Cafe & Coworking

Jelentkezni a jegy megvásárlásával lehet.
Jelentkezési határidő: 2019.02.14. csütörtök 12:00.

Online Marketing alapok, hirdetéskezelés

ZÁRTKÖRŰ TRÉNING CSAK OPTIKÁKNAK

Vásárlóink, ügyfeleink nagy részét online felületeken keresztül érjük el leggyorsabban és legolcsóbban.
Nem elég, hogy egy vállalkozásnak van reszponzív weboldala, céges Facebook oldala, esetleg egy Instagram felülete – ezeket a kommunikációs lehetőségeket jól kell tudni használni.

2019.03.11. hétfő 9:00-16:00
Látszerész iskola

Jelentkezni a SZOVETSEG@OPTIKA.HU email címen lehet.
Jelentkezési határidő: 2019.02.25. hétfő 12:00.